2017. május 27., szombat

Black Site Delta (2017) felirat

 Hétvégére egy film volt a fordítási tervben, de... már kész.

Black Site Delta magyar felirat letöltése

 Hát, nem fogok hazudni. Aki egy tartalmasabb filmre vágyik, ne ezt válassza.
Itt lényegében azért van egy minimális sztori, hogy majdnem másfél órába minél többet tudjanak pufogtatni a vaktöltényekkel, meg kamu-kinyírni egy kisebb hadsereget.
Ezen kívül van egy enyhén nevetségesnek ható romantikus szál (komolyan mikor szoknak már le róla? Nem kell minden filmbe beleerőltetni!), meg ugye a mentsük-meg-a-világot/várost/stb.
Azt hiszem az mindent elmond, hogy a maga 1 óra 24 percével (hivatalosan 87 perc), kottára annyi ideig fordítottam, mint egy 40 perces epizódot valamelyik sorozatból (na jó, a Justice nem játszik a számolásnál a jogi része miatt), de egyébként figyeltem az órát... Meglepően hamar készen lettem vele (filmhez képest).
De talán a videojátékos réteg ellesz vele. (Adott egy terület, nyírj ki mindenkit... pá).
Egyszer meg lehetett nézni. Mivel fordítás miatt mindig megálltam, nem tudom, hogy el lehet-e aludni rajta... talán nem.

Aki pont erre várt, ne riadjon el a fenti véleményemtől, nem vagyunk egyformák. :)

Jó szórakozást,
LunaSol

2 megjegyzés:

  1. Hiszek neked és kihagyom a filmet :) Azért köszönet a fordításért :)

    VálaszTörlés
  2. Szívesen. :) Miattam ne hagyd ki, ha egyébként megnézted volna. (Én pl. leírás alapján megnéztem volna, ha nem kérik a fordítást, akkor is, de... hát nem tudom. Elég "üresnek" éreztem).
    Ajánlott egy másik filmet is bekészíteni, ha unnád. :)

    VálaszTörlés