2018. április 22., vasárnap

Forever My Girl (2018) felirat

Meglepetés!

Az van, hogy az összetett mondatok... összerakása már kicsit nehézkes, mert hajnalban leültem és lényegében mostanáig ezt fordítottam, de próbálkozom. :)

Először is, azért ilyen kimerítő tempóban készült, hogy a jövő heti tervet is tartani tudjam.
Át is olvastam feltöltés előtt, szóval nem lesz benne több hiba, mint máskor.

Forever My Girl (2018) magyar felirat letöltése
(Talán azt is írhattam volna, hogy Örökké a csajom magyar felirat letöltése, de kérdéses, hogy mi lesz a magyar címe... ha lesz egyáltalán).

A filmet nálunk nem adták, de külföldön már a DVD fog megjelenni. Gondoltam ennek örömére nekiugrom a feliratnak.


A filmről

Röviden összefoglalva: szombat esti egyszer nézős.
A könyvhöz képest jól átírták, de szerintem nem mindenhol hátrányára. Pl. nincs Nick, akit roppant idegesítőnek találtam (a könyvben).
Szóval, gondolom idő hiányában kihúzták a sztori felét.

Bevallom, még a megjelenésekor olvastam a könyvet, de mintha a gyerek fiú lett volna... Na mindegy, gondolom egy lánnyal emelni lehetett a cuki-faktort, vagy ilyesmi.
Összre szerintem erről is elmondható, ami még sok adaptációról, hogy "elhálivúdosították".

Aki épp romantikus (néha kicsit logikátlan) filmre vágyik, annak hajrá.
Aki épp most olvasta a könyvet, és nem szereti, ha sokat változtatnak a sztorin... az várjon vele kicsit.


Hozok majd még két dalt is belőle.
Az Enough-ot (Alex Roe verzió), meg azt, ami megtetszett. :)

Jó szórakozást,
LunaSol

4 megjegyzés:

  1. lassan Alex Roe mérgezést kapok....ez a film, meg ő van a Siren c. soriban is :D köszi a feliratot, az nem gond ha átirták a könyvet, amúgy se tetszett..........meg sokszor jobb ha módositanak rajta (helló Maze Runner trilógia) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen! Ezek szerint te is abba a kicsi csoportba tartozol, akinek tetszett a film? :)
      Ahogy írtam is, szerintem nem lett rossz(abb) attól, hogy átírták a könyvhöz képest, de muszáj volt odaírnom, mert tudom, hogy van aki kottára ugyanazt akarja a vásznon is látni... na, ők csalódni fognak.
      Ami a filmet illeti... tényleg rég olvastam már a könyvet (bár megnéztem, tényleg fiú volt a gyerek, btw), szóval nekem kb a tökmindegy határon van. :D
      Amennyire meg tudom mondani, megtartották az alapötletet és minden mást átírtak/kidobtak. Szerencsére a szerelmi háromszöget is, ami A) minden harmadik könyvben megjelenik, amit olvasok, pedig fantasy a fő "vadászterületem" (és a sokszázadik után már bosszantó), és B) arra tisztán emlékszem, hogy Nicket a lapon keresztül is meg tudtam volna fojtani. :)
      Én most találkoztam Alex Roe-val először, de a Siren a várólistámon van, szóval gondolom majd még látom. :)

      Törlés
  2. Szia LunaSol!
    Nagyon köszönöm a feliratot! Pár hete olvastam el a könyvet, most ráálltam erre a könyvadaptációs vonalra. A moly.hu-n kifejezetten van erre egy topik és ott futottam össze a könyvvel, hogy hamarosan jön a film. Én akkor nagy reményeket fűztem hozzá, de 5/3 csillagot adtam összesen. Elég jóindulattal.
    Vártam nagyon mikor tudom a filmet is megnézni, mert a trailer alapján leesett az állam, hogy ez mennyire más lesz. Eleve, ugye fiú helyett lány stb.
    Most megnéztem és el kell hogy mondjam -nem éltem filmje-, de nagyon pozitívan csalódtam. Kellett ennek a sztorinak Hollywood nagyon. Valahogy sokkal jobban érzem, hogy össze lett fogva az egész cselekmény. Sokkal cukibb ez a közösen zenélés apja-lánya, mint a könyvben a focis apja-fiús vonal. Na hát nem véletlen, csak tudnak valamit, hogyan lehet egy alapot feltúrbózni eladhatóra.
    Teljesen rendben volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Loca!
      Nagyon szívesen! :)
      Tényleg nehezen tudnék bármit is mondani a könyvről, olyan rég olvastam már. Egy-két negatív meg pozitív dolog megmaradt (negatív pl. Nick, de mintha Josie sem lett volna mindig a kedvencem)
      Igen, igen, már az előzetesből látszott, hogy nem sok köze lesz a könyvhöz... talán én azért nem voltam csalódott, mert tudtam, hogy másra kell számítani. :)
      Ahogy fent írtam, nekem leginkább szombat esti film kategória, de ezt nem negatív (vagy pozitív) oldalra írtam, egész egyszerűen nekem ez a film a megnézem-elvagyok-vele-nem-hagy-nagy-nyomot kategória. :)
      Ugyanakkor hozzátenném, hogy Liam néha nem "egyszerű" volt, hanem szimplán hülye (netes vásárlás... tényleg?), de persze értem én, egy percben kellett megoldani, hogy tudjon róla a menedzsere, azt' nem jutott jobb az eszükbe.

      Törlés